راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید برای همه محصولات آرایشی و بهداشتی که با سلامتی همراه باشد
مشخصات بلاگ

در این صفحه از راهنمای خرید هایپر کیوسک، به یکی از خرید های جذاب و محبوب زندگی خانم ها پرداخته می شه. خرید لوازم آرایشی خوب یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی روزانه هر خانمی هست.
نحوه انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی و راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی ارتباط بسیار تنگاتنگی با سلامتی و زیبایی هر فرد داره.
در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی نکاتی را برای خرید چند نوع پرکاربرد محصولات آرایشی بهداشتی که زیبایی را همراه با سلامتی براتون به ارمغان بیاره، پرداخته می شه.

بایگانی

در این مقاله از هایپرکیوسک در مورد خرید لوازم آرایشی و راهنمای خرید محصولات آرایشی بهداشتی به منظور زیباتر شدن همچون افراد مشهور می پردازیم. برای به روز رسانی بازی آرایشی خود آماده شوید. چند ترفند آرایشی از سلبریتیها ی مشهور بهترین اسرار زیبایی را در شما بیدار می کند و شما می توانید مانند آنها آرایش کنید. بیشتر خانمها از نکات مهم لوازم آرایشی خوب اطلاعی ندارند و همیشه از دیدن چهره های جذاب افراد معروف تعجب می کنند. دیگر زمان آن رسیده که نگاهی به نکات جالب در مورد نحوه آرایش این افراد داشته باشید. شما هم می توانید با این چند ترفند، زیبایی چشم نوازی را با خرید محصولات آرایشی بهداشتی در خود ایجاد کنید

 

آنچه که در این مقاله می خوانیم

  1. برای پوستتان وقت بیشتری صرف کنید.
  2. رژ لب به سبک هالیوودی
  3. ترفند جالب برای استفاده از وسایل آرایشی چشم
  4. استفاده از مواد ارگانیک برای سلامت مو
  5. شستن قلم و براش های آرایشی استفاده شده
  6. نوشیدن آب

برای پوستتان وقت بیشتری صرف کنید.

ما بیشترین وقتمان را در طول روز فقط صرف آرایش میکنیم ولی از پوستمان مراقبت نمی کنیم. این یک ترفند آرایشی افراد مشهور است که پوستشان را در طول روز مرطوب نگاه می دارند. از مرطوب کننده ها و آبرسانهای پوست استفاده کنید. در صورت امکان از ماسکهای لایه بردار برای از بین بردن آلودگی های پوستی و تازه شدن پوست استفاده کنید. این اقدام برای زمانی که پوست خسته است بسیار مفید است. روغنهای جدید مخصوص صورت را امتحان کنید تا چهره بسیار جذابی را به شما بدهد.برخی از انواع روغن درخت چای و روغن جوجوبا اثرات ضدجوش دارند و تقریبا اکثر کارشناسان اضافه کردن این روغن ها را به برنامه مراقبتی پوست توصیه می کنند.برخی از سلبریتی ها چند قطره روغن به کرم پودر آرایش خود برای درخشش بیشتر پوست اضافه می کند. روغن آرگان یکی از بهترین روغن های طبیعی برای استفاده این منظور است. بنابراین خرید محصولات آرایشی بهداشتی مراقبت از پوست مثل کرم های دور چشم،مرطوب کننده ها و سرمهای جلوگیری از جوش و لک و چین و چروکهای صورت را مخصوصا با افزایش سن در برنامه خرید لوازم آرایشی خود قرار دهید.

 

رژ لب به سبک هالیوودی

 به پیشنهاد افراد هالیوودی رژ لب قرمز را پودر کنید سپس با یک اسفنج، آن را روی لب خود فشار دهید و دوباره این کار را تکرار کنید. این اقدام باعث می شود که رژ لب ماندگاری داشته باشید. البته اکثر افراد مشهور و سلبریتیها در مراسم های مهم همچون فرش قرمز از رنگهای با تناژ قرمز برای جذاب تر شدن خودشان استفاده می کنند. شما می توانید در مراسمهای معمولی و رسمی از رنگهایی با تناژ کالباسی یا قهوه ای استفاده کنید. همچنین برای برجسته کردن لبهایتان بهتر است از یک برق لب استفاده کنید. پس خرید رژ لب در رنگهای متنوع و کیفیت خوب از جمله خریدهای اساسی شما در مجموعه لوازم آرایشی می باشد.

 

ترفند جالب برای استفاده از وسایل آرایشی چشم

 

شاید همیشه با این مشکل روبرو شده باشید! بله، کشیدن خط چشم!!
کشیدن خط چشم برای بیشتر خانمها کار ساده ای نیست. پادما لاکشمی مدل و بازیگر آمریکایی نکات بسیار مهمی را در دوران مدلینگ خود بکار برده است. او می گوید:” ازشعله کبریت برای نرم کردن مدادهای چشم خود استفاده می کردم. من در گذشته بودجه کافی برای خرید مداد نرم چشم را نداشتم اما با این روش توانستم خط چشم زیبا بکشم.”
استفاده از ژلهای آلوئه ورا در ماساژ دادن زیر چشم برای رفع خستگی و کمک به زیبا تر شدن آنها می کند.
مواردی همانند محو نکردن سایه، استفاده بیش از حد سایه در گوشه داخلی و خارجی چشم و استفاده از سایه چشم براق و متناسب نبودن سایه با سایر آرایش صورت از جمله مواردی است که سلبریتی ها از آن در آرایشی چشم خود استفاده نمی کنند. معمولا یک آرایش چشم لایت و ساده زیبایی چشمان شما را دوچندان می کند. استفاده از کمی کانسیلر به عنوان پایه می تواند راز ماندگاری سایه را افزایش دهد. شما بسته به میزان مهارت خود و نحوه استفاده از خط چشم می توانید از انواع مداد چشم، ماژیکی و یا خط چشم مویی خریداری کنید. هم چنین می توانید برای زیباتر شدن و نزدیک تر شدن به سبک آرایشی هالیوودی ها از ریملهای مختلفی جهت پرپشت کردن مژه و یا بلند کردن و یا تیره تر شدن آنها خریداری کنید.از خرید های سایه ها ی نزدیک به رنگ دودی غافل نشوید، چون این رنگ کیف لوازم آرایشی شما را تکمیل می کند.

 

استفاده از مواد ارگانیک برای سلامت مو

بسیاری از افراد مشهور برای سلامت موهای خود به جز استفاده از شامپوها، نرم کننده ها، مرطوب کننده هاو ماسکهای برند معتبر از محصولات طبیعی همچون آووکادو، زغال اخته، آبلیمو، تخم مرغ و سرکه برای درخشش موهایشان استفاده می کنند. این نکته قابل ذکر است که در خرید لوازم آرایشی و ترکیبات بکاررفته در انواع شامپوها دقت کنید و از بکار گیری مواد ارگانیک در آنها اطمینان حاصل کنید.

 

هم چنین سلبریتی ها موهای خود را با روغن آرگان و نارگیل برای یک درمان طبیعی ماساژ می دهند و پس از یک ساعت آن را می شویند. خرید انواع این روغن ها از برندهای معتبر سلامت موهای شما را تضمین می کند.

شستن قلم و براش های آرایشی استفاده شده

 

در این زمینه پر واضح است که خود افراد مشهور  این کار را انجام نمی دهند و از آرایشگران برجسته استفاده می کنند، ولی شما می توانید با انجام این کار هم یک آرایش بی نقص داشته باشید و هم پوستتان سالم باقی بماند. برای تمیز کردن براش های خود می توانید از شامپوهای بچه استفاده کنید.برای خرید انواع براشهای صورت باید دقت کافی کنید تا برای هر قسمت از صورت براش متناسب با آن را داشته باشید و همیشه آنها را تمیز نگه دارید.

 

نوشیدن آب

همه شما از فواید بسیار زیاد نوشیدن آب در طول روز آگاه هستید. نوشیدن منظم آب برای آب رسانی به اعضای داخلی بدن بسیار مهم است. اکثر افراد مشهور آب بسیار زیادی همراه با آبلیمو می نوشند. این کار باعث ایجاد شفافیت پوست، رشد ناخن و حتی موها می شود و به سیستم گوارش شما کمک بسیار قابل توجهی می کند تا آب زیادی را از دست ندهید.

 

 

امیدوارم با خواندن این مقاله از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی و نکات مذکور در استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی مفید واقع شده باشد و با بکارگیری این ترفندها تا اندازه ای جذابیت و زیبایی شما را دوچندان کند و همچون سلبریتی ها بدرخشید.

 

 

.