راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید برای همه محصولات آرایشی و بهداشتی که با سلامتی همراه باشد
مشخصات بلاگ

در این صفحه از راهنمای خرید هایپر کیوسک، به یکی از خرید های جذاب و محبوب زندگی خانم ها پرداخته می شه. خرید لوازم آرایشی خوب یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی روزانه هر خانمی هست.
نحوه انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی و راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی ارتباط بسیار تنگاتنگی با سلامتی و زیبایی هر فرد داره.
در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی نکاتی را برای خرید چند نوع پرکاربرد محصولات آرایشی بهداشتی که زیبایی را همراه با سلامتی براتون به ارمغان بیاره، پرداخته می شه.

بایگانی

یکی از مهمترین عوامل در سلامت مو، انتخاب شامپوی مناسب و مخصوص موهایتان می باشد. در این مطلب از راهنما خرید لوازم آرایشی بهداشتی در هایپرکیوسک، قصد داریم تا همه چیز در مورد نکات طلایی و انتخاب شامپو را بررسی کنیم تا سلامت و زیبایی مو را در کنار هم داشته باشید. پس برای راهنما خرید شامپو تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

در سالهای اخیر، تنوع و تعداد شامپو به قدری نبود که تک تک افراد یک خانواده از یک شامپو منحصر به فرد استفاده کنند. ولی امروزه تنوع شامپو و برندهای آن در بازارها به حدی زیاد است که انتخاب صحیح آن همیشه با چالشهای بسیاری روبرو بوده است.

حتما همه شما می دانید اگر با ریزش و یا مشکلات جدی مو روبرو شوید، چقدر می تواند شما را نگران وناراحت کند. برای انتخاب شامپو به چه نکاتی توجه می کنید؟ همه سوالاتی که در ذهن شما برای انتخاب صحیح شامپو شکل گرفته در این مقاله پاسخ داده می شود.

یک شامپو خوب باید ویژگی هایی همچون قدرت نرم کنندگی مو، خوش حالتی و براق کردن را داشته باشد. ولی نکات مهم دیگری نیز در انتخاب شامپو موثر است.

یکی از اجزای بکاررفته مشترک شامپوها، سورفکتانت ها هستند. در واقع سورفکتانت همان عوامل پاک کننده سطحی روی موی سر هستند که منجر به کف می شود. با توجه به ویژگیشان متاسفانه خطرناک هم هستند و برای همین از ویتامین ها و تقویت کننده ها برای کاهش خطراتشان استفاده می شود.

همانطور که می دانید مو از پوست سر جدا نیست و شامپوها و نرم کننده ها می توانند به سلامت مو و پوست سر کمک شایانی کنند یا به آن آسیب برسانند. این موضوع  بستگی به استفاده شما دارد. بنابراین همانطور که در راهنما خرید لوازم آرایشی هم اشاره کردیم، مطالعه و بررسی مواد بکاررفته در محصولات آرایشی بهداشتی مانند انواع شامپوها تاثیر بسزایی در سلامتی پوست و مو شما دارد.

 

انتخاب شامپو با توجه به نوع مو:

اکثر برندهای شامپو برای انواع مختلف مو شامپو جداگانه ای دارند. پس لازمه انتخاب و خرید صحیح، شناختن نوع موهایتان در وهله اول می باشد. در ادامه مطلب شما را با انواع مو و شامپو مناسب و کاربردی آن معرفی می کنیم.

 

موهای معمولی

اکثر افراد دارای موهای معمولی هستند. موهای معمولی  شامل موهایی می شوند که نه حالت کاملا فر و نه حالت کاملا لخت داشته باشد. همچنین موهایی بین حالت خشک و چرب می باشد. بنابراین انتخاب یک شامپو با ترکیبات معمولی برای این نوع مو بسیار کمک کننده است.

 

موهای چرب

معمولا براق هستند و به سرعت چرب می شوند. اگر موهای چربی دارید باید به فواصل زمانی کوتاه آنها را بشویید. انتخاب شامپو با چربی و نرم کنندگی کمتر انتخاب درستی می باشد

 

موهای خشک

یک حالت کدر و زبری دارند، انتخاب شامپو دارای قدرت آبرسانی و نرم کنندگی بیشتر برای این نوع مو مناسب است.

 

موهای رنگ شده

اگر جز کسانی هستید که دائما موهای خود را رنگ می کنید، مطمئن باشید موهای شما آسیب دیده است. پس از شامپوهای دارای نرم‌کننده و رطوبت‌ رسان، شامپوهای دارای دی متیکون و سیکلومتیکون، شامپوهای حاوی پلی کواترنیم، هیدروکسی پروپیل تریمونیم کلرایدِ گیاه گوآر یا هیدروکسی اتیل دیمونیم کلرای استفاده کنید.

 

چند نکته طلایی

  1. قبل از خرید شامپو خیلی بهتر است در این مورد با پزشک و یا مشاور محصولات آرایشی بهداشتی مشورت کنید.
  2. هرگز به ظاهر بسته بندی و رنگ شامپو توجه نکنید، طبق موارد مذکور شامپو خریداری کنید.
  3. شامپو دارای مارک مناسب و از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.
  4. حتما به تاریخ انقضا و تولید روی بسته توجه کنید.
  5. الزاما شامپوهای خارجی از ایرانی بهتر نیستند.

 

انواع شامپو و برندهای معتبر

انواع شامپوهای درمانی را می توان به شامپوهای ضدالتهاب و ضدجوش، ضد قارچ و شوره، درمان کننده جوش سر و التیام دهنده پوست تقسیم کرد. همچنین شامپو برای شستن روزانه مو و انواع مو در برندهای مختلف با قدرت پاک کنندگی و یا نرم کنندگی مختلف در رایحه های متفاوت همچون نعنا، نارگیل، سیر، فلفل، آووکادو و آلوئه ورا در بازار وجود دارند. شما می توانید با استفاده و تحقیق و بررسی و مشورت با پزشک خود شامپو متناسب با مو خود را خرید و استفاده کنید.

انتخاب برند معتبر با توجه به سابقه و موفقیت در جلب و وفاداری مشتری نقش بسیار مهمی را در این عرصه بازی می کند.

  1. هیمالیا هربالز: دارای ترکیبات طبیعی و تامین کننده رطوبت مو
  2. کلینیک پلاس:  حاوی روغن بادام و شیر، دارای اثر ضد شوره
  3. پنتن: دارای اثر ضد موخوره، سوختگی و آسیب ناشی از رنگ مو، حاوی روغن آرگان
  4. داو: دارای فرمول ملایم و تامین کننده مواد مغذی مو
  5. لورئال پاریس: دارای بهترین اثر برای حفظ سلامت مو و یکی از پرچم داران بازار محصولات آرایشی بهداشتی.

 

امیدوارم با خواندن مطلب فوق برای انتخاب و خرید شامپو دقت بیشتری کنید و علاوه بر زیبایی مو به سلامت و حفظ آن نیز رسیدگی کنید. در واقع انتخاب شما باید با روش آزمون و خطا نیز همراه باشد تا با استفاده از اصول طلایی و بررسی انواع شامپوها ، محصول مورد نظر را که با پوست و موی شما سازگار است را انتخاب و اقدام به خرید آن کنید.