راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید برای همه محصولات آرایشی و بهداشتی که با سلامتی همراه باشد
مشخصات بلاگ

در این صفحه از راهنمای خرید هایپر کیوسک، به یکی از خرید های جذاب و محبوب زندگی خانم ها پرداخته می شه. خرید لوازم آرایشی خوب یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی روزانه هر خانمی هست.
نحوه انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی و راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی ارتباط بسیار تنگاتنگی با سلامتی و زیبایی هر فرد داره.
در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی نکاتی را برای خرید چند نوع پرکاربرد محصولات آرایشی بهداشتی که زیبایی را همراه با سلامتی براتون به ارمغان بیاره، پرداخته می شه.

بایگانی

مقدمه

سوال پیش رو این است. کدام مارک، بهترین مارک لوازم آرایشی است؟؟؟

خرید لوازم آرایشی برای همه شما خانم ها خیلی مشکل است. همه برندها و مارکها و فرمولاسیون آنها دائما در حال تغییر هستند. در هر مغازه فروش محصولات آرایشی بهداشتی چه به صورت سنتی و چه به صورت آنلاین صدها مارک از محصولات آرایشی و بهداشتی وجود دارد. محصولات آرایشی بهداشتی خوب و مطمئن از لحاظ سلامتی کدام هستند؟

وقتی صحبت از خرید لوازم آرایشی و محصولات آرایشی بهداشتی می شود، کیفیت نیز متفاوت می شود. اگر شما هم میخواهید از محصولات آرایشی خوب استفاده کنید تا تمام روز روی پوستتان دوام داشته باشد و سلامتیتان را همراه خود داشته باشد، بسیار مراقب باشید. این صنعت دارای مارکهای اصلی و درجه دو را برای برآورده کردن نیازهایتان ارائه می دهد . به بهترین مارک لوازم آرایشی توجه کنید تا از خرید لوازم آرایشی پشیمان نشوید.

در این مقاله از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی در هایپرکیوسک قصد داریم تا شما را با تاریخچه و مشخصات بعضی از محصولات از بهترین مارکهای لوازم آرایشی دنیا آشنا کنیم. همچنین نظرات چند نفر از دوستانی که محصولاتی از این برند ها را خریداری و استفاده کرده اند را بررسی می کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید وازآشنایی با بهترین مارک لوازم آرایشی غافل نمانید.مارک آرایشی

 

استی لودر، Estee Lauder

یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی، مارک استی لودر که یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی است، و هم‌اکنون پس از شرکت‌های لورئال، پروکتر اند گمبل و یونیلیور در رتبه چهارم از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی جهان، قرار دارد.

این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی، عطر، رنگ مو و سایر محصولات بهداشتی و لوکس فعالیت می‌کند. شرکت استی لودر در سال ۱۹۴۶ توسط جوزف لودر و همسرش؛ جوزفین استه منتزر (که با نام مستعار استه لودر شناخته می‌شد) راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ۲۷ نشان تجاری در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

در این برند، محصول کرم پودر استی لودر مدل Double Wearرا با هم بررسی می کنیم.

نوع کرم پودر انتخابی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد. یک کرم پودر خوب باید دارای ویژگی های پوشش دهی مناسب، ماندگاری و شادابی و سلامتی برای پوست شما باشد. کرم پودر استی لودر حاوی فرمولی قوی، تست شده توسط متخصصین جهانی پوست ، بدون چربی و ضد جوش می باشد. این کرم پودر آثار پیری پوست را کاهش داده و شادابی پوست را برای شما به ارمغان می آورد. در این قسمت با بررسی این محصول با یکی از پرطرفدارترین و بهترین مارک لوازم آرایشی آشنا می شویم.

ویژگی های محصول:

مناسب برای رنگ پوست گندمی

فاقد چربی

دارای spf

دارای خاصیت ضدپیری و آبرسان قوی

نظرات کاربران

  • این کرم پودر ماندگاری خیلی خیلی زیادی داره چه توی رطوبت، گرما، تعریق و تقریبا تا وقتی که پاکش نکنید روی صورت میمونه و حتی بدون فیکس کردن هم به زودی برق نمیفته

  • ظاهر نهاییِ طبیعی رو به مات داره

میبیلین، Maybelline

شاید داستان چگونگی تاسیس این برند مشهور را شنیده باشید. پسری 19 ساله به نام توماس در سال 1915 که شیمیدان بود یک محصول جدید به نام ریمل تولید کرد. او اسم برند خودش را میبیلین گذاشت و بعد از یک مدت خیلی معروف شد. این ریمل به اسم ریمل کیکی معروف بود و جزء اولین آرایش خانمها شد و توجهشان را جلب کرد. در سال 1960 این فرد تحول خیلی بزرگی را در آرایش چشم ایجاد کرد و بازار لوازم آرایش را در دست خودش گرفت. این برند در زیرمجموعه برند لورآل قرار گرفت. یک نکته مهم در تولید این محصولات این است که زمان تست، مواد بکار رفته در محصولاتشان را روی حیوانات تست نمیکنند و در ساخت محصولات آرایشی بهداشتی از مواد شیمیایی هم استفاده نمی کنند.

در این برند پالت رژ لب میبیلین را که یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی در این محصول شناخته شده است را با هم بررسی می کنیم.

این محصول از ترکیب 8 رژ با رنگدانه های جذاب و بسیار عالی مناسب برای هر چهره طراحی شده است. این پالت با خاصیت مرطوب کنندگی لب ها از پوشش بسیار بالا و ماندگاری خوب می باشد. به علت وجود رنگهای متنوع، بسیار مناسب خانم هایی است که خواستار حضور در جلسات رسمی و غیر رسمی هستند.

ویژگی های محصول:

ویتامین ندارد

Spf ندارد

ماندگاری 12 ساعت

 

نظرات کاربران

 

  • عالیه رنگاش و میشه ترکیبشون کرد و همه رنگ رژ لب رو درست کرد

  • رژ میبلین عالی هست و حس خوبی روی لب ایجاد می کنند. پوست لب رو پوسته پوسته نمی کنه.

مک، MAC

یکی دیگر از بهترین مارک لوازم آرایشی، برند به نام M.A.C مخفف عبارت Makeup Art Cosmetics هست و در سال 1984 توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو تاسیس شد. این برند توسط افراد مشهور و تاثیرگذار صنعت مد هم توانست نقش خیلی مهمی را در ترندهای آرایشی ایجاد کند. محصولات بسیار متنوعی در بازار دارد که همه سلیقه های افراد را به خوبی پوشش داده است. این برند مشتریان وفادار زیادی هم دارد و میداند که  چگونه با مشتریاش ارتباط بازاریابی درستی برقرار کند، چون مارک خیلی موفق و معتبری شناخته شده است. در این قسمت یک نمونه تثبیت کننده آرایشی مک مدل FIX MATTE را با هم بررسی می کنیم.

این تثبیت کننده آرایش منافذ باز پوست را محو می کند و هم چنین براقیت پوست را کنترل و از خشکی آن جلوگیری می کند. پوست در طول روز برق نمی زند و حالت ماتی خود را حفظ می کند. این فیکساتور باعث می شود که آرایش بر روی پوست یکدست بماند و در طول روز از روی پوست نریزد. بافت سبک این محصول مانع از زدن هر گونه جوش و آکنه می شود.

ویژگی های محصول:

دارای ویژگی حرفه ای

تثبیت کننده، مات کننده، مرطوب و نرم کننده

مناسب برای همه انواع پوست

بافت مایع

 

نظرات کاربران

  • کل پولاتون بریزین دور فقط همینو بخرید بینهایت خوبه اگه منافظ ندارین قبلش کرم پودر بزنین عین پرایمر عمل میکنه خلاصه عالیییییه

  • پوست رو شاداب میکنه،پرایمر هم هست،رایحه اش رز،بوی گلاب خودمونو میده،ولی بوش فقط لحظه ای که اسپری میکنم احساس میشه

 

بورژوا، Bourjois

همه شما شاید بدانید که برند بورژوا یک مارک فرانسوی است و دردهه 80 میلادی کارش را با یک ایده کوچک شروع کرد. محصولات بورژوا بسیار با کیفیت هستند و در ایران جزء پرفروشترین برندها محسوب میشوند. این برند عطر بسیار معروفی که ترکیبی از عطر گل طلایی و یک نوع مخصوصی طعم دهنده از Soirde Paris هست را در یک بطری آبی رنگ مورد استفاده قرار دادند. همچنین یه لوگوی بسیار ساده و هوشمندانه ای برای این برند طراحی شده که مورد توجه اکثر خانمها قرار گرفته است.

در این قسمت پودر برنزه بورژوا مدل Delice De Poudre را بررسی می کنیم.

رنگ برنز برای خانم ها مخصوصا در تابستان طرفداران بسیاری را به خود جلب می کند.این محصول علاوه بر داشتن یک رنگ طبیعی سلامت پوستتان را نیز تضمین می کند. پودر برنزه بورژوا دارای رگه های طلایی است و بافت بسیار سبک و نرمی دارد برای همین یک پوشش یک دست به پوست شما می دهد. حتی از این پودر نیز می توان برای رژگونه و یا سایه چشم نیز استفاده کرد، چون این رنگ طلایی جذابیت بالایی را برای چهره شما به ارمغان می آورد.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید شکل بسیار زیبای طراحی شده این محصول که شبیه شکلات تخته ای می باشد، توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است. همچنین رایحه شکلاتی این پودر بین خانمها نیز معروف است.

 

ویژگی های محصول:

مناسب برای صورت و گردن

رنگ شکلاتی و برنزه طلایی

کشور مبدا :فرانسه

قابل استفاده به عنوان پنکیک و رژگونه

 

نیکس، NYX

فردی به نام تونی کو در 25 سالگی با استفاده از یک وام این برند را که یکی دیگر از بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران و جهان می باشد را تاسیس میکند.نام نیکس از الهه شب در یونان باستان گرفته شده و کمتر از 5 سال به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. اولین محصول برند نیکس ترکیب یک خط چشم همراه سایه چشم بود که با یک سرعت باورنکردنی بین همه افراد معروف شد. این یک برندی است که شامل محصولات گیاهی است و کاملا ضدحساسیت و خواص زیادی برای پوست دارد. البته باید نوع اصل و تقلبی این برند را بتوانید تشخیص دهید و از فروشگاههای معتبری تهیه کنید.

در این قسمت پالت کانتور و هایلایت کرمی پرونیکس از این مارک آرایشی خوب را با همدیگر بررسی می کنیم.

این پالت معروف نیکس شعاری دارد با این عنوان که می‌توانید صورت خود را مانند یک حجار شکل دهید. با استفاده از رنگ‌های تیره و روشن این پالت شکل متفاوتی در گونه‌ها، چانه، بینی و پیشانی خود ایجاد کنید. همان طور که می دانید رنگ های تیره در این پالت برای تعریف فرورفتگی و رنگ های روشن برای برجسته تر نشان دادن به کار می رود. مشکلی برای ترکیب کردن رنگ‌ها با یکدیگر وجود ندارد و به‌راحتی  با پوست شما هماهنگ می‌شوند.

ویژگی های محصول:

بافت: کرمی

نوع : پالت

ویژگی : رنگدانه غنی

کشورسازنده : امریکا

نظرات کاربران

  • این پالت واقعاً عالی و کاربردی است؛ ارزش خرید را دارد و آن را به همه‌ی دوستانم توصیه می‌کنم.

  • من آرایش صورت عروس انجام می‌دهم و پالت کانتور و هایلایت کرمی پرو نیکس NYX به نظرم مقرون‌به‌صرفه است. بر روی مشتریان با نوع پوست‌های متفاوت آن را امتحان کرده‌ام و نتیجه عالی گرفتم.

 

امیدوارم تا انتهای مقاله از صفحه راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی برای انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی همراه ما بوده باشید. مارکهای بسیار زیاد و انتخابهای فراوانی برای خرید لوازم آرایشی در بازار وجود دارد. این 5 برند از بهترین مارکهای لوازم آرایشی در این صنعت می باشد. البته این نکته قابل توجه است که با خرید بهترین مارک لوازم آرایشی از جمله مارکهای مذکور سلامت پوست که مهم تر از زیبایی ظاهر است را نیز برای شما به ارمغان می آورد. پس با خیال راحت با بکارگیری نکات صفحه راهنمای خرید لوازم ارایشی بهداشتی در هایپرکیوسک، خریدی عالی داشته باشید.