راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید برای همه محصولات آرایشی و بهداشتی که با سلامتی همراه باشد
مشخصات بلاگ

در این صفحه از راهنمای خرید هایپر کیوسک، به یکی از خرید های جذاب و محبوب زندگی خانم ها پرداخته می شه. خرید لوازم آرایشی خوب یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی روزانه هر خانمی هست.
نحوه انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی و راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی ارتباط بسیار تنگاتنگی با سلامتی و زیبایی هر فرد داره.
در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی نکاتی را برای خرید چند نوع پرکاربرد محصولات آرایشی بهداشتی که زیبایی را همراه با سلامتی براتون به ارمغان بیاره، پرداخته می شه.

بایگانی

حتما تا به حال براتون پیش آمده که در گرمای تابستان، آرایش شما روی پوستتون خراب بشه و مطمئن هستم که شما خانمها به آرایش مجزا برای هر فصل معتقد هستید. در این مطلب از صفحه راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی به خرید لوازم آرایشی مناسب تابستان همراه با نکته های مفید که خوندنش خالی از لطف نیست پرداخته میشه. پس تا انتهای مقاله همراه من باشید.

 

کرمهای صورت

در ابتدا لازمه صورت را با یک مرطوب کننده بپوشونید. چون این ترفند بسیارمهمی در آرایش تابستونه ست. نکته مهم بعدی اینکه حتما از یک ضد آفتاب متناسب با پوستتون استفاده کنید. حتی کرمهای ضد آفتاب رنگ دار هم میتونه انتخاب خوبی باشه. اگر مدت زیادی بیرون از خونه هستید، یادتون باشه کرم ضدآفتاب را تمدید کنید. برای اینکه یه آرایش طبیعی و ملایم تری داشته باشید می تونید از برنزکننده ها روی بعضی از قسمتهای صورتتون استفاده کنید. این ترفند زیبایی بی نظیری را در تابستان به شما هدیه میده.

 

رنگ تند و براق ممنوع

استفاده از رنگهای تند و براق به دلیل رطوبت هوای تابستان و عرق کردن صورت، از زیبایی صورتتون کم میکنه و اجزای صورت به حالت خاصی نشون داده میشه. پس انتخاب رنگهای زیبای پاستلی گزینه خیلی حوبی میتونه باشه. همانطور که در عکس فوق مشاهده می کنید رنگهای پاستلی شامل رنگهای بسیار زیبای صورتی و گلبهی و آبی ملایم و طیفی از همه رنگهای بسیار ملایم را در بر میگیره.

 

آرایش چشم

در فصل تابستان خیلی بهتره که سایه چشم رنگ روشنی داشته باشه. ولی برای ماندگاری بیشتر سایه از پرایمر استفاده کنید. استفاده از سایه چرب زیبایی آرایش چشم رو میگیره و سایه های پودری ماندگاری روی پلک را زیاد میکنه.

ریملهای ضد آب در فصل تابستان پیشنهاد میشه، چون ماندگاری بیشتری در مقابل گرما هم دارند. گاهی اوقات حتی راه رفتن در فصل تابستان میتونه خط چشم شما را خراب کنه. اگر از مداد چشم چرب استفاده نکنید، دیگه این مشکلو ندارید. اگر با کشیدن خط چشم مشکلی ندارید در تابستان خط چشم ضد آب گزینه خیلی بهتری هست تا کشیدن مداد چشم. همانطور که تو مطالب قبلی صحبت کردم، چشم نقطه بسیار حساسیه و آرایش چشم باید با دقت بیشتری انجام بشه.

رژ لب مناسب

برای از بین نرفتن رژ لب بر اثر گرما و عرق می تونید با زدن پنکک قبل از رژ لب ماندگاری بیشتری را به همراه داشته باشید. نکته مهم استفاده از رنگ روشن در رژ لب را فراموش نکنید. پس شما می تونید برای خرید رژ لب، رنگهای زیبای تابستانی را در برنامه خریدتون قرار بدید. رنگهای روشن مثل رنگهای صورتی ملایم و همه رنگهایی که حالت ملایمی داشته باشند، پیشنهاد میشه.

 

لاک

همیشه ناخن و لاک برای همه خانمها تو سنین مختلف قابل توجه بوده و است. اکثر خانمها به رنگ و رسیدگی به ناخن ها را مورد توجه قرار می دهند و لاک های رنگی و متنوع از جمله لوازم آرایشی ست که در میز و کیف آرایش خانمها وجود داره. رنگهای نئونی و شاد بر روی ناخن همیشه ترند در فصل تابستان بوده و براقیت و زیبایی ناخن ها را چند برابر می کنه. رنگهایی مثل فسفری، صورتی و نارنجی از این نمونه رنگهاست.

زیبایی مو درتابستان

زیبایی مو و حالت داشتن آن برای همه افراد مورد توجهه و سلامت مو در اولویت بیشتری قرار داره. همیشه فصل تابستان مخصوصا در نواحی شرجی مشکل وز و فر شدن مو را ایجاد می کنه. برای اینکه موهایتان وز نشه  سعی کنید از کرمها و ژل های حالت دهنده استفاده نکنید و اگر هم موهای صافی دارید فر نکنید تا حالت خوبی داشته باشه. در این فصل گرم خیلی خوبه که از روغن های سبک مثل آرگان، نارگیل ، بادام وجوجوبا برای موها استفاده کنید. این روغنها علاوه بر زیبایی سلامت موها را هم تضمین میکنه.

 

امیدوارم با خوندن این چند نکته ساده و کاربردی از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی در تابستان خرید مناسب تابستانی از محصولات آرایشی بهداشتی داشته باشید و یک آرایش زیبا همراه با سلامتی به همراه داشته باشید. همچنین بخاطر گرمای این فصل زیبا و رنگی از جذابیت و زیبایی شما کم نشه. پس با خرید لوازم آرایشی مثل رژ و پالتهای سایه پاستلی و ملایم، کرمهای ضدآفتاب و برنزه، مداد چشم و ریمل ضد آب و لاکهای نئونی و پررنگ کیف لوازم آرایش تابستانه خود را تکمیل کنید. امیدوارم همچون درخشش خورشید در تابستان زیبا، زیبایی شما هم بدرخشد.

.