راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید برای همه محصولات آرایشی و بهداشتی که با سلامتی همراه باشد
مشخصات بلاگ

در این صفحه از راهنمای خرید هایپر کیوسک، به یکی از خرید های جذاب و محبوب زندگی خانم ها پرداخته می شه. خرید لوازم آرایشی خوب یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی روزانه هر خانمی هست.
نحوه انتخاب محصولات آرایشی بهداشتی و راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی ارتباط بسیار تنگاتنگی با سلامتی و زیبایی هر فرد داره.
در این صفحه از راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی نکاتی را برای خرید چند نوع پرکاربرد محصولات آرایشی بهداشتی که زیبایی را همراه با سلامتی براتون به ارمغان بیاره، پرداخته می شه.

بایگانی

مقدمه
در این مقاله از هایپرکیوسک قصد داریم یک راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی را در زمینه عطر و ادکلن داشته باشیم. همانطور که همه ما می دانیم تنوع بسیار زیاد عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای مشهور و شناخته شده در دنیا بسیار زیاد است. بخاطر همین همه ما را در خرید عطر دچار سردر گمی می کند. هیچ فردی نمی تواند بوی نامطبوع را تحمل کند و همه افراد در مکانهای عمومی بخاطر این مساله ممکن است آزرده شوند. خرید عطر و ادکلن های معروف و معتبر دشواری خاص خودش را دارد، زیرا نمونه های تقلبی در بازار بسیار زیاد است و در این زمینه دقت زیادی را باید بکار برد.
عطرها جز پرمصرف ترین وسایل و محصولات آرایشی بهداشتی شما می باشد و همیشه خانمها در لیست لوازم آرایشی خود خرید عطر و ادکلن را از خریدهای مهم خود می دانند. برای خرید عطر فکر کنید! به این معنا که حتما با دقت امتحان کنید و از رایحه آنها باخبر باشید. همچنین در ابتدا آن را روی پوست و محل نبض خود اسپری کرده و کمی صبر کنید تا از بوی آن مطمئن شوید. عطرها جز لوازم آرایشی بهداشتی محسوب می شوند. از این جهت که به نوعی بوی مطبوع جز بهداشت فرد به حساب می آید و همیشه خانم ها در کیف لوازم آرایشی بهداشتی خود از این محصول غافل نمی شوند. شاید شما هم بخواهید در لیست خرید لوازم آرایشی بهداشتی خود یک ادکلن با ویژگی های منحصر به فرد داشته باشید. عطرهای لوکس و عطرهایی که نمی توان از آنها گذشت و باید به چشم یک همراه همیشگی به آنها نگاه کرد. در این صفحه میخواهیم 5 برند لوکس و پرفروش ادکلن های مشهور دنیا شامل تاریخچه برند و یک نمونه از برندها را معرفی کنیم تا اندکی شما را با خرید انواع آنها آشنا کند. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی در زمینه عطر و ادکلن آشنا شوید تا انتخاب درست تری داشته باشید.عطر و ادکلن

ادو تویلت مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme حجم 100 میلی لیتر

این برند اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. کمپانی بولگاری از سال 1884 شروع به کار کرده و از سال 1992 وارد بازار عطر و ادکلن در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی شده است. کمپانی بولگاری در سال 1884 با تولید جواهرآلات توسط Sotirio Bvlgari در شهر رم تاسیس و در سال 1905 به همراه دو پسرش آن را گسترش داد. نام شرکت مشتق شده از نام فامیل موسس آن و حرف v بعد از B در لاتین یو خوانده می شود.
بولگاری اصالتا اهل یونان است و جواهرسازی را در آنجا اموخته بود. در سال 1992 تنوع محصولاتش را با تولید عطر و ادکلن در صنعت محصولات آرایشی با تولید عطر Eau Parfumee au The Vert بالا برد. وی اکنون بیش از 300 شعبه فروش دارد. در این قسمت این نمونه پرطرفدار از این برند را مورد بررسی قرار می دهیم


مشخصات کلی
حجم 100 میلی لیتر
• عطرساز
Jacques Cavallier
• کشور مبدا برند
ایتالیا
• سال معرفی
2005

مشخصات رایحه
 مناسب برای آقایان
• نوع رایحه
خنک , شیرین
• ساختار رایحه
مرکبات , گل , میوه , اقیانوس , گیاهان معطر , خاک و زمین , چوب
• نت آغازی
برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال
• نت میانی
جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه
• نت پایانی
عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم‌گلی و نت‌های چوبی

 

VERSACE ورساچه
ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 میلی لیتر

جانی ورساچه در ۲ دسامبر ۱۹۴۶ میلادی در رجیو کالابریا زاده شد. پدر وی یک فروشنده و مادرش به طراحی و دوخت لباس می‌پرداخت. در نتیجه، از همان دوران کودکی جرقه‌های علاقه جیانی به طراحی لباس روشن شد.
جانی همه‌چیز در مورد خیاطی و دوختن لباس را خیلی زود از مادر خود آموخت و توانست به وسیله علاقه و ذوق ذاتی خود اولین لباس‌ها را طراحی کند و در مزون مادرش به فروش برساند. در سن ۱۸ سالگی، جیانی ورساچه فعالیت جدی خود در کارگاه کوچک مادرش را آغاز کرد. وی از ۲۲ سالگی یعنی زمانی که خیاطی محلی وی را برای طراحی یک مجموعه استخدام کرده بود، طراحی لباس را به صورت نیمه حرفه‌ای، آغاز نمود، ولی تا سن ۲۵ سالگی در زمینه معماری تحصیل می‌کرد.
ورساچه اولین موفقیت خود را در سال ۱۹۷۱ نشان داد، که طرح‌هایی برای کلکسیون فیوری فیورنتینا، فرستاد. در سال ۱۹۷۲ و در ۲۶ سالگی، جیانی با انگیزه فراوان راهی میلان، پایتخت مد جهان شد، تا فعالیت حرفه‌ای خود را در آنجا ادامه دهد. پیش از آنکه برند ورساچه متولد شود، جیانی ورساچه در میلان برای چند شرکت دیگر مانند ماریو ولنتینو، کالاهان و کامپلیس به طراحی لباس پرداخت.
جیانی به همراه برادر بزرگتر خود سانتو در سال ۱۹۷۸ شرکت ورساچه را در میلان تأسیس کرد و اندکی بعد دوناتلا خواهر کوچکترشان نیز به آن‌ها پیوست. در اواسط سال ۱۹۷۸ ورساچه اولین بوتیک خود را نیز در شهر میلان به وسیله دلا اسپیگا افتتاح کرد و بلافاصله نخستین مجموعه لباس زنانه ورساچه در مارس ۱۹۷۸ و نخستین مجموعه لباس مردانه این شرکت در ماه سپتامبر همان سال به نمایش درآمد.
نخستین فعالیت‌های ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، اما این شرایط زمانی که ورساچه با «ریچارد اودون»، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، تغییر کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعه‌های متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد جهان را هموار کرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژه‌ای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
خیلی زود طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیک‌های دیگر به این نام در کشورهای مختلف شروع به کار کردند. او در سال ۱۹۸۲ موفق به دریافت جایزه چشم طلایی به خاطر بهترین طراحی لباس زنانه در پاییز و زمستان شد.
در سال ۱۹۸۲، ورساچه مجموعه مشهور لباس‌های فلزی دینامیک که بعدها به یک ویژگی کلاسیک در طراحی لباس‌های وی مبدل شد را معرفی کرد. در سال ۱۹۸۶، ورساچه مدال افتخار جمهوری ایتالیا را کسب کرد.برند ایتالیایی «ورساچه» (Versace) در سال 2006 با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را معرفی کرد. این ادو تویلت «برایت کریستال» (Bright Crystal) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است .
در این قسمت این محصول لاکچری از این برند را مورد بررسی قرار می دهیم.

• حجم
90 میلی‌لیتر
• عطرساز
Alberto Morillas
• کشور مبدا برند
ایتالیا
• سال معرفی
2006
مشخصات رایحه
• مناسب برای بانوان
• نوع رایحه
شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
• ساختار رایحه
میوه , چوب , مرکبات , اقیانوس , گل
• نت آغازی
میوه‌ی یوزو، انار و نت های آبی
• نت میانی
گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی
• نت پایانی
مشک، چوب ماهون و عنبر

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Miss Dior Absolutely Blooming حجم 100 میلی لیتر

کریستین دیور اس.آ. یا دیور، (به فرانسوی: Christian Dior S.A.) (که معمولاً به عنوان دیور شناخته می‌شود) شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است، که توسط تاجر فرانسوی، برنار آرنو مدیریت و رهبری می‌شود.
آرنو یکی از ثروتمندترین افراد جهان است، که مدیرعامل بزرگترین شرکت ارائه‌کننده کالاهای لوکس در جهان، یعنی ال و ام هاش و رئیس هیئت مدیره شرکت دیور می‌باشد. شرکت کریستین دیور ۴۲٫۳۶٪ درصد از سهام شرکت ال و ام هاش را نیز، در اختیار دارد.
شرکت‌ها و برندهایی که در بازار مد و پوشاک رقیب‌های اصلی دیور محسوب می‌شوند، عبارتند از: شنل، گوچی، ورساچه و پرادا.
نام دیور، از نام طراح معروف کریستین دیور گرفته شده‌است، که امپراتوری طراحی لباس زنانه خود را در سال ۱۹۴۶ پایه‌ریزی کرد.
خیاطی زنانه‌دوزی کریستین دیور، تنها بخشی از خانه دیور است که لوازم مختلفی شامل: لباس زنانه، وسایل لوکس، لباس‌های مردانه و جواهرات را تولید می‌نماید. امروزه دیور ۱۶۰ بوتیک در سراسر دنیا را اداره می‌نماید.
رقبای زیادی برای این شرکت وجود دارند، که شناخته شده‌ترین آنها عبارتند از: شنل، لویی ویتون، گوچی، ورساچه، همچنین افراد مشهور زیادی، در لباس‌های با طراحی دیور، در ۶، ۷ دهه گذشته، در انظار دیده شده‌اند…به گفته سازمان دیور، سال ۱۹۴۷ سالی بود که کریستین دیور، اولین عطر خود را، با نام میس دیور (Miss Dior) ارائه نمود. دیور صنعت عطرسازی را با عطر میس دیور، که به یاد خواهرش کاترین دیور نام‌گذاری شده بود، با یک حرکت انقلابی روبه‌رو کرد.
شرکت کریستین دیور، دارای ۲۵٪ درصد از سهام، شرکت عطریات کاتی ۳۵٪ درصد از سهام و شرکت بوساک ۴۰٪ درصد از سهام تجارت عطر را، در دست داشتند.در این قسمت این محصول از این برند لاکچری را بررسی می کنیم.

مشخصات کلی
• حجم
100 میلی‌لیتر
• عطرساز
Francois Demachy
• کشور مبدا برند
فرانسه
• سال معرفی
2016
•    مناسب برای
بانوان
•    نوع رایحه
گل , خوراکی , خنک , طبیعت , شیرین
•    ساختار رایحه
گل , میوه , گیاهان معطر , ادویه , چوب
•    نت آغازی
تمشک، انار، انگور سیاه و فلفل صورتی
•    نت میانی
گل صدتومانی و رز
•    نت پایانی
مشک سفید


ادو پرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom حجم 100 میلی لیتر

گوچی یکی از برندهای لوکس برجسته در جهان برای نوآوری در مد و تولیدات بی عیب و نقص، با کیفیت ایتالیایی است.
از سال ۱۹۲۱ که گوچیو گوچی (Guccio Gucci) شرکت را در فلورانس تأسیس کرد، هدف آن شناساندن شکوه، زرق و برق و کیفیت محصولات ساخت ایتالیا برای مردان و زنان بود. گوچی پوشاک آماده، کیف دستی، اجناس چرمی کوچک، اکسسوری‌های سفری، کفش، جواهرات اعلا، ساعت، عینک، عطر و لوازم آرایشی تولید می‌کند.
هر محصول تولید گوچی حاصل نزدیک به یک قرن تجربه کیفی صنعتگران و طراحی‌های بی‌رقیب و غیرقابل مقایسه است.
شرکت با کسب داوطلبانه گواهی SA800 تمرکز خود را بر شرایط و شیوه‌های کاری قرار داد. همچنین با شرکت در طرح‌های بشردوستانه، به پشتیبانی از هنر و همچنین حقوق زنان و کودکان پرداخت.
از سال ۲۰۰۵ و در پی یک توافق بلند مدت با یونیسف، شرکت متعهد شد نزدیک به ۲۰ میلیون دلار را برای حمایت از برنامه‌های سازمان در امور زنان و کودکان قاره‌های آسیا و آفریقا اختصاص دهد.
در سال ۲۰۱۳ گوچی نوای تغییر (Chime for Change) را ایجاد کرد؛ گامی جهانی برای آگاه‌سازی در زمینه توانمند کردن زنان و دختران.
اولین عطر گوچی به نام Gucci No.1 که عطری زنانه است که در سال 1974 ارائه و معرفی گردید.
 از دیگر عطر، ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت های محبوب و پر طرفدار این برند می توان به Envy,Gucci No.3, Gucci Guilty, Gucci  Bamboo, Gucci Pour Homme و Intense Oud اشاره کرد.همچنین از طراحان و عطرسازان معروفی که با این شرکت همکاری داشته اند می توان به Michel Almairac, Dominique Ropion, Alberto Morillas, Daniela (Roche) Andrier و Antoine Maisondieu اشاره کرد. در این قسمت مشخصات این محصول با ظاهر بسیار شیک ولوکس را بررسی می کنیم. همچنین ویدیو زیر شکل ظاهری محصول را به صورت واضح تری نشان می دهد. 

• حجم
100 میلی‌لیتر
• عطرساز
آلبرتو موریلاس
• کشور مبدا برند
ایتالیا
• سال معرفی
2017
• کشور سازنده
ایتالیا

• نوع رایحه
شیرین , خنک
• ساختار رایحه
میوه , ادویه , مرکبات , گیاهان معطر , گل
• نت آغازی
ریشه زنبق
• نت میانی
پیچ امین الدوله
• نت پایانی
گل مریم , یاس


تستر ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle

گابریل شنل که بعدها به «کوکو شنل» معروف شد، در سال 1883 میلادی در شهر سومور فرانسه در خانواده ای فقیر به دنیا آمد.
او در 12 سالگی مادرش را از دست داد و به یک صومعه سپرده شد. گابریل بعدها برای گذران زندگی به خیاطی روی آورد و در همین سال ها بود که به «کوکو» معروف شد.
در آن دوران، اکثر لباس های زنانه پیراهن های بلند دنباله دار، تنگ و ناراحت بودند و او که این لباس ها را برای زنان مناسب نمی دانست، تصمیم گرفت لباس هایی را طراحی کند که ضمن راحت و لوکس بودن، از ظرافت هنری نیز برخوردار باشند و همچنین او از اولین طراحانی بود که در آن دوره شلوار را در گروه لباس های زنانه در طراحی های خود پیشنهاد کرد.
شنل نخستین فروشگاه خود را در سال 1910 میلادی در پاریس افتتاح کرد.
کلاه هایی با نام «شنل مُدز» اولین محصول این فروشگاه بودند که معروف ترین بازیگران زن فرانسه خیلی زود به طرفداران سرسخت این کلاه ها تبدیل شدند. نخستین خانه طراحی لباس شنل، در سال 1919 میلادی در فرانسه راه اندازی شد.یکی از عطرهای خاص و زنانه‌ی تولیدشده توسط برند «شانل» (Chanel) که با تکیه بر پایه‌ای گلی‌اش بوی شیرینی هم دارد، «کوکو مادمازل» (Coco Mademoiselle) نام دارد. این ادو پرفیوم شیک و زیبا در سال 2001 معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون کوکو مادمازل توسط عطرساز مشهور «جک پولژ» (Jacques Polge) انجام شده است. در این قسمت مشخصات نمونه مذکور این عطر بسیار شیک و محبوب را بررسی می کنیم.
مشخصات کلی
• حجم
100 میلی‌لیتر
• عطرساز
Jacques Polge
• کشور مبدا برند
فرانسه
• سال معرفی
2001
• صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
• کشور سازنده
فرانسه
مشخصات رایحه
مناسب برای بانوان
• نوع رایحه
شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
• ساختار رایحه
میوه , وانیل , مرکبات , گیاهان معطر , گل
• نت آغازی
پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج
• نت میانی
درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌یلانگ
• نت پایانی
دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل


حرف آخر


امیدوارم با خواندن این مقاله یک نوع عطر و ادکلن خاص را انتخاب و یک وفاداری به عطر خود پیدا کنید. 5 برند ی که در این مقاله از صفحه راهنمای خرید لوازم آرایشی بهداشتی معرفی شد، از برندهای معتبر و لوکسی می باشند که انتخاب آنها حس بسیار خوبی را در شما ایجاد می کند. همچنین این نوع عطرها از ماندگاری بوی بالایی برخوردار هستند، البته ماندگاری عطر بستگی به نوع و رنگ پوست، مقدار چربی پوست و محیط و غیره دارد. در نهایت عطرهای تقلبی را از اصل تشخیص دهید تا از انتخاب این برندها پشیمان نشوید.